Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Grynisen - 1 februari 2010 16:30

Mer snö på väg... Igår kväll och natten till idag har vi fått ungefär va 1 dm nysnö. Bilen hade jag ju naturligtvis inte kört in i garaget igår :-( Så det var ett fasligt sopande imorse för att kunna åka iväg och lämna barnen i skolan... Sen när jag kom hem från stan så hade det ju plogats vilket innebar att jag inte kunde köra in till vårat hus utan att skotta bort vallarna. Höggravida jag, ut och skotta *HAHA* Det var säkert en syn :-) Men in med bilen kom jag... :-D Nu står bilen i garaget och kommer förhoppningsvis att kunna köras ut utan större problem imorron!!!

Väderprognosen inför imorgon har även Klass 1-varning här på västkusten *sucka* Det ska blåsa rejält och det varnars även för halka och drivbildning.


För mig tog det idag en timme att ta mig in till Göteborg, mot normala ca 20-25min.... Satt fast i massa köer inne i stan vilket gjorde att jag kom försent till min nagel-tid. Dock gjorde det inget.... Men att trafiken ska paja så jäkla mycket för att det kommer snö, kan folk inte planera sin körning lite!?


väder100201


Jaja, jag lämnar och hämtar barnen i skolan. Sen så är det bara att hålla sig hemma känner jag. Ingen idé att åka ut och slira på vägarna i onödan...

Av Grynisen - 1 februari 2010 16:00

Jag tror att det var min sista idag iaf, min sista ego-dag för ett tag framöver :-)

 

Jag gjorde iordning mina naglar idag, kändes så lyxigt, extra lyxigt på nått sätt...

 

Nästa gång, om det går vill säga, så har jag ju en bebis i släptåg *myyyys*

 

Jag gjorde diskreta naglar men det "bling-blingar" bra ändå

naglar100201

Så i väntan på magbild så får ni en kik på nygjorda naglar istället ;-)

EGO · Naglar

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards