Alla inlägg den 14 maj 2007

Av Grynisen - 14 maj 2007 22:31

Idag fick jag mail från Lindex. Jag har blivit utvald att "pilotshoppa" i deras nya E-butik innan premiären.


Självklart, mitt i all tristess här hemma, passade jag på att titta runt och även handla lite till mina barn! Kläderna hämtar jag på Lindex i närheten om några dagar. Positivt i detta tyckte jag det var eftersom vissa av dessa varor jag valde var slut i Flizans storlek i affären förra veckan, men på nätet fanns de :-)


Tummen upp,än så länge iaf  *ler*


Kläderna nedan är några av de som åkte i shoppingkorgen idag :-)


Lööööve shopping *fnissar*

Av Grynisen - 14 maj 2007 21:16

Melodifestivalkvällen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss.... Nää... magsjukan kom på besök *suck*


Flizan åkte på det runt kl 17 på lördagen, då trodde jag att det var en engångsgrej och tänkte att hon har väl fått i sig nått som rörde runt i magen. Men ICKE *större suck* Nejdå.... ca var tjugonde minut fram till kl 2 på natten spydde min lilla Fliza... stackars liten. Hon var så medtagen men sååååå duktig...


Lagom till att The Ark hade levererat sitt bidrag så var det Whilles tur, dessvärre sovandes *suckar ännu mera*. Hans säng, golvet, mattan (som är ny), en bok, tapeten och självklart sig själv. Stackarn... han förstod ingenting och blev sååå ledsen. Sånt där gör ont i hela mammahjärtat. Full sanering av både sonen och rummet... Kan ju säga att jag ÄLSKAR vår tvättmaskin *ler*


Vid kl 3 gick jag och Micke o la oss, bäddade ner våra barn hos oss i dubbelsängen. Mysigt värre... kan ju tillägga att en dubbelsäng på 1,60 m inte känns så stor med fyra personer i *ler*


Fortfarande idag så är Flizan dålig, hon har inte spytt men mår inte bra. Ont i kroppen, halsen och vill ligga hela tiden, dock ingen feber. Hon har även sovit flera gånger under dagen. Whille däremot är på väg åt rätt håll. Han äter, leker och mår allmänt bra.


Imorgon är det avslutning på simskolan. Tror inte att Flizan får simma imorgon, hon orkar nog inte ens. Whille däremot ska få åka dit, han har pratat om det idag att han vill visa vad han kan *stolt mamma*


Fortsättning följer med Flizan, jag hoppas hon mår bättre imorgon. Annars får vi ev ta ett besök hos läkare på onsdag för att se om hon ev åkt på något mera.



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards