Alla inlägg den 11 maj 2007

Av Grynisen - 11 maj 2007 21:22

Ja... så är det alltså dagen före dopparedagen, eller ja... dagen före stora Schlagerfinalen!!!! Spännande säger jag!


Igår säkrades ju alla platser från semifinalen, en hel del konstiga bidrag. I dagens tidningar har det just stått frågan "Var tog alla favoriter vägen?" Det är nog sant, känns mer o mer som det är öst mot övriga Europa.


De som gick vidare är:


Vitryssland

Makedonien

Slovenien

Ungern

Georgien

Lettland

Serbien

Bulgarien

Turkiet

Modlavien


Vad tror vi om dessa då???


Själv är jag ganska säker på att Vitryssland och Serbien hamnar på top 5, det känns som  säkra kort. Det är inga favoriter från mig men låtarna är klockrena.


Sverige... ja.... jag tror att dom hamnar bland de 10 bästa iaf... men inte bland de främre. Jag tror att publiken kommer gilla det som The Ark levererar. Det är lite show, roligt och avslappnat :-)


Vi får helt enkelt se imorgon!!!!



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards