Alla inlägg den 5 maj 2007

Av Grynisen - 5 maj 2007 22:03

Det går i alla fall ut på att man ska skriva ner vad man gjorde och minns av de år som slutade på 0, 2 och 7.


1977: Jag minns inget från det året, jag var ju bara ett år :-)


1980: Minns inget konkret, kommer ihåg dagis. Fotograferingen där jag tvingas hålla en negerdocka *fnissar* Ville inte alls hålla den men fröken sa att jag skulle.


1982: Jag var sex år, och var störst på dagis. Vi sexåringar hade ett "sexårsbord" där vi "stora" barn satt!!! Åkte även på semester med min morbror i tre veckor till Hälsingland. Kom hem som värsta lortgrisen och hade lärt mig svära *skrattar*


1987: Gick i femte klass. Hade en hemsk lärare som hette Roland. Var rädd för honom, o han luktade alltid vitlök *rysa* Hade fått min älskade lillasyster som nu hade blivit två år gammal.


1990: Började sjuan WOW!!! Snygga killar som man spanade på. Tokdiggade Bros *löööve* Jag tapetserade mitt rum med plancher på dessa pojkar, Matt och Luke Goss :-)


1992: Började gymnasiet, läste Handel och Kontor. Träffade min första stooooora kärlek!!! Nya kompisar, fester och alkohol!! Åkte till Danmark med ett gäng kompisar (Stenabåten) på hösten. Var bara 16 år men kom på båten utan problem, blev snorfull *HAHA* Första stora erfarenheten av alkoholens effekter.


1997: Jobbade på Elanders Tryckeri AB i Kungsbacka. Flyttade till min andra lägenhet, en tvåa i Lindome (utanför Göteborg) Blev svårt sjuk i juli, fick tre blodproppar och en hjärnblödning. Låg på sjukhus i en månad (självklart en tokfin sommar) Sjukskriven resten av året. Bröt med min pojkvän.


2000: Ett av mina bästa år :-) Jag fick fast jobb i april. Blev gravid i slutet på juli, gifte mig med Micke den 9 september, tog körkort 9 oktober  och skrev kontrakt på ett hus som vi flyttade in i februari 2001


2002: Blev gravid igen :-) Fick en underbar dotter den 18 november!!!! Målade även om vårat hus på sommaren!


2007: Där är vi ju nu:-) Kommer detta året att måla vårat nya hus, anlägga gräsmatta och bygga altan. Drömmer om att åka iväg på en härlig solresa.... får väl se om det blir så *hoppas*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards