Alla inlägg den 20 april 2008

Av Grynisen - 20 april 2008 18:56

Idag blev det grillning, kycklingfilé till mig och Micke, Whille beställde korv och Fliz beställde fiskpinnar!!!! *ler*  Hon brukar normalt sett alltid äta grillat kött men idag var det endast fiskpinnar som räknades :-)


Micke har satt iordning studsmattan ute till barnen idag oxå. Ett jäkla jobb med att få dit alla fjädrar. Men nu är det gjort och barnen är superglada :-)


Nu har jag precis friserat Whille, en hårtrimmer är guld värt! Kort hår runt om och lite längre uppe på huvudet så att man kan få en lite frisyr med hjälp av lite Di Fi eller något annan bra stylingprodukt!! Han är så fin så... min goa kille *älskar*

Av Grynisen - 20 april 2008 11:39

Det var det första tillsammans med vatten som jag fick i mig i morse. Min nacke kändes stelopererad *aj aj* Så jäkla ont det gjorde, och så handikappad jag kände mig. Bara att ta mig upp ur sängen var ju ett smärt-projekt i sig *suck*


Men nu känns det lite bättre, tabletterna har gett effekt vilket känns så skönt!


Micke ska fortsätta behandla sedan idag. Så får vi se om det blir bättre...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards