Alla inlägg den 28 april 2008

Av Grynisen - 28 april 2008 18:08

Det är tur att man är ledig ibland, både tandläkarbesök och Dagisfest nu i eftermiddag.


Tandläkarbesöken gick jättebra. Barnen har rena fina tänder *stolt* De båda fick tid till en tandhygeinist för att få plastskydd på sina 6-årständer!? Det är tydligen sådant de gör nu pga att många barn får förstörda tänder i tidig ålder pga sockerintag.... Så det är helt nytt för min del!! Men det är ju bra att de skyddas iaf.


Klockan 16.30 var det dax för årets Dagisfest. Då samlar dagis in pengar till den årliga utflykten. Vi föräldrar får höra på fina sommarvisor som barnen sjunger, man får köpa fika, köpa lotter och barnen får göra diverse saker som vi föräldrar snällt får betala *ler* Men det går ju till något bra ändamål så då känns det ändå ok!


Nu är vi hemma och ska ta det lite lugnt innan läggdax. Imorgon ska jag på ett möte klockan 8 så det blir en tidig morgon för oss alla. Barnen lämnas på dagis och skola redan klockan 7.30

Av Grynisen - 28 april 2008 14:28

Idag har jag varit hos en kompis och gosat med hennes bebis *MYYYYYYS*


Hennes dotter är så otroligt snäll, inga gnäll mer än när hon är hungrig. Annars låg hon snällt vid sitt gym eller satt i sin babysitter :-)


Jag och D passade på att fika, skvallra och prata om allt som händer i våra liv nu. Uppdateringar om allt och ingenting helt enkelt *ler* En trevlig förmiddag helt enkelt!!!


Alldeles nyss kom jag hem, varit och letat efter någon bra present till Whille, inte det lättaste känner jag *funderar* Får åka iväg imorgon oxå för att kolla...


Om en stund ska jag hämta barnen, de båda ska till tandläkaren för årlig kontroll. Det ska bli intressant tycker jag :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards