Alla inlägg den 26 april 2008

Av Grynisen - 26 april 2008 20:27

Idag har det hänt.... FLIZ LÄRDE SIG CYKLA SJÄLV :-)


Min duktiga plutta har blivit stor även hon *ler* Jag är sååå stolt över henne. Vi har ju kämpat ett tag tillsamman men hon har haft riktigt svårt att hitta balansen och tryggheten. Men idag när Micke övade med henne så funkade det helt plötsligt... och har man en gång lärt sig så kan man *ler*


Så nu ska vi åka och leta en ny cykel till henne, en cykel som hon kommer trivas med. Hon hade en som vi sålde just för att hon inte tyckte om den.


Då har man två stora barn nu.... Vart tar tiden vägen *funderar*

Av Grynisen - 26 april 2008 08:15

En hel timme extra idag än under veckan :-) Det gör ändå en del faktiskt :-)


Om en stund ska jag åka till jobbet igen. Jag jobbar ju varannan lördag fram till stängning klockan 14. Det känns rätt ok trots allt... Där efter åker jag och möter min fantastiska kompis U för en fika och sen vidare till en möhippa där vi två ska ha lite Mary Kay *ler* Kvällen blir inte så sen så jag tror att jag är hemma runt klockan 20. Då är jag ledig i tre dagar!!!!!!!! UNDERBART!!!!


Nu ska jag äta lite frukost, sminka mig och fixa det sista innan jag ska åka!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards