Alla inlägg den 23 maj 2008

Av Grynisen - 23 maj 2008 19:24

Flizan är hämtad från kalaset. Hon var nöjd och ville inte gå hem, men när vi satte oss i bilen så ville hon aldrig mer komma dit *fnissar* Snacka om att det kan vända fort!!!


Nu sitter båda barnen i badet, när det är fint väder så är det ju allt annat än rena när de kommer in. Så dusch eller bad blir det så gott som varje dag! Skitiga barn är glada barn!!!!


Snart ska det fixas popcorn, godisskål ska fram och lite läsk. Sen är det mys vid tv:n. Såååå skönt!!! Fredag är verkligen de bästa dagarna i veckan :-)

Av Grynisen - 23 maj 2008 08:08

En härlig solig fredag har vi framför oss :-) Strålande väder ute, dock inte så hög temperatur än. Men förhoppningsvis blir det en fin dag!!!


Strax åker vi alla iväg till dagis, skola och arbete!!!


Fliz ska på kalas direkt efter dagis idag. Hennes dagiskompis fyllde 6 år igår så det ska firas med filmkalas. Stackars Hanna, som kompisen heter, bröt armen för 2 veckor sedan därav att det blir ett lugnt kalas.


Fliz har bestämt att Hanna ska få en prinsessgodis-skål med tillhörande prinsessglas. Så det har vi ordnat från min affär. Eller min och min, affären där jag jobbar *HAHA* Det är skoj att ge något annat än leksaker. Oftast får man ju inte så mycket för under hundra kronor, jo skräp förståss som går sönder.


Så efter jobbet åker jag och hämtar Fliz från kalaset. Förhoppningsvis har hon haft en jättekul stund och är nöjd och glad :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards