Alla inlägg den 5 maj 2008

Av Grynisen - 5 maj 2008 19:41

Micke skulle jobba en stund hemma med massage så jag frågade Fliz om vi inte skulle ta och cykla en stund. Hon blev jätteglad :-) Nu när hon kan cykla så är det bland det bästa hon vet!!!


Sagt och gjort, tog även med oss hennes nya hopprep och sen cyklade vi iväg. Fliz är fortfarande lite osäker, speciellt i långa nedförsbackar. Hon är lite rädd för att bromsen inte ska ta tillräckligt. Men det gick jättebra. Fliz är sååå duktig *stolt*


Vi cyklade till farmor och hälsade på där en stund. Jag försökte då lära Fliz att hoppa hopprep... Oj oj oj *asg* Min dotter är smidig som ett kylskåp *fnissar* Hon har noll kordination och ingen taktkänsla *ler* Men precis som med cyklandet så är det ju öva som ger resultat!!!


Efter dryga timmen cyklade vi hemåt igen. Fliz var mycket nöjd....

Av Grynisen - 5 maj 2008 12:56

Idag är ju min lediga dag :-) Så barnen lämnades i vanlig ordning, sen så åkte jag in till stan för att fixa mina naglar!!! Jag tyckte att jag var värd det :-)


Idag blev det vanlig fransk med lite "bling-bling". Jag e sååååå nöjd!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards