Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Grynisen - 12 juni 2008 18:25


G R A T T I S


A L F O N S


Idag fyller en fantastisk ängel 6 år. En otrolig kämpe som tyvärr förlorade sin kamp mot cancern för drygt 1 år och 3 månader sen!!!!


Jag uppmanar att ni som läser min blogg skänker en slant till

Barncancerfonden. Dina pengar kan hjälpa till att rädda liv, få forskningen att gå framåt, att barnen på sjukhusen runt om i Sverige får det roligt emellanåt!! SMS:a FORSKA till 72900 så skänker du snabbt och enkelt 50 kr!!


Ikväll kommer jag tända ljus för Alfons, ett doftande

favoritljus bara för honom!!!


Christian, Catarina, Alma-Lee, Vera och Bebis-bus, jag tänker på er så mycket. Jag hoppas ni har haft en fin dag i Alfons tecken. Tacos och jordgubbstårta kommer alltid att vara förknippat med er fantastiska son!!!

Av Grynisen - 12 juni 2008 06:39

Kände så även igår kväll, nästan golvad. Men jag kom ändå inte i säng förän runt klockan 23. Så tröttheten håller i sig även idag tror jag.


Men lite sminkning och uppfräschning ska väl göra susen *ler*


Idag lyser solen, dock ska temperaturen vara betydligt mildare än förra veckan. Men jag saknar vädret som var förra veckan så det känns skönt att det ser lika dant ut när man tittar ut iaf :-)


Nä nu får jag ta mig ett ryck....

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards