Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Grynisen - 4 juni 2008 22:51

HAHA ja jag är fortfarande prickig, armen, fingrarna framför allt. Lite på sexiga låren oxå ;-) Men det känns lugnt.... Jag hoppas det försvinner till helgen, då är det ju HAVET som gäller *toksola med solskyddsfaktor* Vet inte om jag vågar sola med prickarna, med tanke på att jag är osäker på vad det är!?


Dagen i sin helhelt.... Bra, funkat kanon, lärt mig kassasystemet idag :-)


Även varit iväg med barnen på Glasscafét idag.... direkt efter skola och dagis så åkte vi iväg!!! Sen köpte vi studsbollar och lite annat. Köpte ett par jättesnygga "skate-shorts" till Whille, WARP tror jag de hette. Tänkte att han ev ska ha de på skolavslutningen nästa vecka. Ena stunden tänker jag att han ska ha skjorta, nästa stund tuffa shorts och t-shirts!!!


Well well, dax att utfodra djuren och sen bädda ner mig för en skönhetssömn... Skrämma bort prickiga korven oxå ;-)



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards