Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Grynisen - 4 augusti 2010 12:52

Hör ni... tystnaden... Lyssna... inte ett ljud *njuter*

 

Jo, lite föresten, jag hör träden blåsa och tvättmaskinens sus...

 

Men inga barn bråkar, inga barn skriker, inga barn alls...

 

Det kanske låter hemskt, men ibland är det väldigt skönt att vara utan barn. Jag är ju inte utan de, Whille och Fliz är hos kompisen och Edwin sover gott i sin vagn. Det är faktiskt JÄTTESKÖNT *ler*

 

Nu ska jag plocka lite här hemma, smågreja och sen förbereda lite mat till klockan 14.30 Då väntas de stora barnen komma hem igen, om de inte redan har kommit.

 

*fortsätter njuta av tystnaden och lugnet*

EGO · Vardag
Av Grynisen - 4 augusti 2010 09:37

... eller kanske mer god förmiddag :-)

 

Idag gick jag upp tidigare än vanligt, redan klockan 6.50 Jag skulle nämligen lämna bilen på service klockan 8.

 

Så jäkla trista pengar *suck* Servicen kostar ca 4.000 kr och det svider rejält i plånboken :-( De pengarna kunde vi gjort en massa annat för. Men men, det är bara att gilla läget!!!

 

Whille följde med mig sen så åkte vi och köpte nybakade frallor *mums* Frallorna var ljumna när vi plockade de, verkligen jättemums

 

  

 

När vi kom hem åt vi en god frukost innan Micke stack iväg vid halv tio för att jobba.

 

Nu sitter vi i storarummet. Banen spelar Wii, Mario & Sonic Winter Games, och jag ammar och slöurfar. Det har precis tokregnat ute... trist!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards