Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Grynisen - 9 augusti 2010 15:30

Det är trist att vara hemma med två stora energibarn ibland. Dessvärre har jag ingen aning om vad vi ska hitta på heller *sucka* Vädret är allt annat än sommar, det blåser, är molnigt och ca +16 grader *gnäll*

 

Just nu är barnen ute och hoppar studsmatta. Jag väntar bara på att det ska bli bråk, eller att någon slår sig. Det brukar nästan alltid bli så tyvärr... Typiskt syskon!!! Jag har lovat att det blir lite fika om en stund. Sen vill de baka oxå. Kanske vi gör det med!

 

Edwin ligger i min famn och "tuttar". Han var så trött och gnällig och han ville amma så då fick det bli så.

 

Edwin har tagit två sprutor idag på BVC. En ledsen kille men det gick över ganska fort. Nu blir det ingen spruta förän när han fyller 1 år. Det är ju ett tag kvar som sagt :-) Skönt!!!

 

Annars har det inte hänt så mycket. Micke jobbar hela dagen, bör vara hemma närmare kl 23 ikväll....

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards