Alla inlägg den 21 december 2011

Av Grynisen - 21 december 2011 21:15

Vår lilla tradition som vi har sen flera år tillbaka är att besöka Liseberg samma vecka som Julafton. Så blev det även i år, närmare bestämt idag :-)


Vid halv fyra gick vi in genom portarna till Liseberg. Trots att det bara var runt nollan ute så kändes det kallt... *brrr* Men det var mysigt!!!!


Whille och Fliz passade på att åka skridskor direkt när vi kom dit. Medans de åkte så gick jag Micke och Edwin runt och tittade på allt mysigt och fint. Vi köpte minidounuts som vi mumsade på *GOTT*


Vi gick och besökte tomten så att Edwin kunde skriva sin första önskelista, men intresset att träffa tomten fanns inte *ler* Så önskelistan fick följa med oss hem hihi


 


När Whille och Fliz åkt klart så tittade vi runt lite mer. Vi åt som vi gör alla år, på Burger King. Sen blev det lite åka i Radiobilarna. Full fräs och massa skratt :-) Micke fick köpt sig sin årliga dyra Fudge, den är viktigt *hehe*


 


Vi hade en jättemysig eftermiddag/kväll. Whille vann chips på Chipshjulet och Micke vann Marabou choklad på Chokladhjulet. Tur var väl att det inte var stjärnvinster *fnissar* Fliz fick köpt sig ett par fina örhängen som ser ut som julgranskulor. Jättefina turkosa :-)


 


Vid 19-tiden åkte vi hemåt igen. Edwin var trött och ville inte vara i vagnen, han ville inte gå, han ville ingenting... trött fis helt enkelt!!!


 

Whille och Micke på Liseberg 2003 :-)


 

Goa lilla Fliz i sin vagn på Liseberg 2003


 

Jag och barnen på Liseberg 2004


 

Jag och barnen på Liseberg 2005


 

Fliz och Whille, den 23 dec 2006... Julkänsla vet jag inte :-) Sockervadd o popcorn är gott iaf *ler*


Sen blev det ett litet hopp då vi inte var på Liseberg 2007 :-( Men 2008 var vi där igen, dock inga bra kort tagna... 2009 var jag jättegravid redan i december och kroppen gillade inte kyl så Liseberg var inget bra alternativ tyvärr...


 

En goseEdwin hade Lisebergspremiär 2010


 

Finaste Whille och Fliz... Ett kallt och snöigt Liseberg 2010

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards