Alla inlägg den 25 december 2011

Av Grynisen - 25 december 2011 19:00

Julafton var väldigt mysig. Tänkte visa lite bilder från vår härliga dag som vi hade tillsammans med min syster, svåger och systerson :-)


Massor med bilder blev det :-)


 

Morgonpaket :-)


 

Finaste granen med alla julklappar!


 

Edwin leker med sin nya bil, kartongen är garage *hihi*


 

Jag och Micke i köket


 

Micke och fina syster


 

Mat mat maaat :-)


 

Dax för mat!!!!


 

Syrrans son Elliot väntar på maten!!!


 

Äntligen julklappsöppning :-D


   

Fliz fick snygga leoparduggs av sin moster


 

Whille öppnar....


 

Adidasbyxor, nöjd Whille


 

Rickard fick oxå paket :-)


 

Duplo - En höjdare


 

Julklapp till syster :-)


 

Micke fick snygga skor av sin fru ;-)



Av Grynisen - 25 december 2011 08:27

Jag och Edwin har varit vakna sen drygt kl 6, men vi gick upp en timme senare...


Vi har suttit och myst i soffan sen dess. Jag tittar på Nyhetsmorgon, Edwin leker med nya favoritleksakerna som var julklappar igår


   

Sopbilen och grävmaskinen.... vilken lycka :-D


Alla andra i familjen sover fortfarande. De är trötta efter Julafton som var en lång dag så klart....


Jag och Edwin fortsätter vår mysmorgon i soffan ett tag till tror jag :-)



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards