Alla inlägg den 1 december 2011

Av Grynisen - 1 december 2011 13:25

Ute regnar och blåser det, jäkla höstväder :-( Undra hur mycket vinterdäcken kommer få jobba på just vinterkänslan i år :-) Kan ju hoppas att höstvädret går vidare till vinterväder sen iaf!


Nu har jag stekt pannkakor som vi strax ska äta, sen ska jag åka iväg till jobbet. Ska passa på att slänga massa skräp på vägen till jobbet, massa plast, tidningar, kartonger osv. Tar sånn jäkla plats hemma och ser allmänt trist ut...


Edwin har blivit hostig och hes :-( Skönt att han fick vara hemma idag känner jag. Han är absolut inte sjuk, men det blir ju lugnare för honom här hemma än på dagis/förskolan. Ska försöka få i honom lite hostmedicin nu till maten. Inte lika lätt längre sen pencillinen, den smakade ju jätteilla *HAHA*


Tänd massa ljus sen idag och njut av höstkvällen, 1 december som är allt annat än julig *Ler* Ett glas glögg kanske *mys*

Av Grynisen - 1 december 2011 07:45

Äntligen är vi här, 1 december och vi börjar nedräkningen.


Vi har myst lite extra idag på morgonen. Vi tände ljus vid frukosten, öppnade paketkalender och tittade på årets Julkalender *myyys* Julkalendern verkar vara ok enligt mig. Fliz såg ut att gilla den oxå medans Whille hade fullt upp med annat så han såg inte allt.


   

Paketöppning :-D


Nu ska barnen snart till skolan. Själv ska jag vara hemma, jag och Edwin :-) Börjar ju jobba klockan 15 så jag ska ha en lugn förmiddag. Kommer säkert greja här hemma, men det är ju sånt som ingår i vardagen :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards