Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Grynisen - 12 mars 2011 06:56

Halv sex tyckte Edwin att det var morgon. Visst, det är morgon men på tok för tidigt :-(

 

Jag och Edwin låg kvar i sänge till halv sju, då hade han manglat mig tillräckligt. Han klättrar, slänger sig, kryper osv när han tycker att vi ska gå upp. En timme med den behandlingen räcker, jag lovar :-)

 

De stora barnen sover än, skönt. Micke är i Stockholm på Akupunkturföreläsning, han åkte igår och kommer hem imorgon kväll. Så det är jag och barnen hela helgen!

 

Whille har innebandymatch idag. Vi ska till mina hemtrakter, Lindome, för en match. Jag har inte varit i Lindome på drygt 10 år så det ska bli kul att bara se allt igen... Lite nostalgikänsla :-D

 

Senare idag ska vi åka och shoppa lite. Fliz behöver en ny topp/klänning/överdel till imorgon. Då ska barnen nämligen till en fotograf, jag vill ha fina ett-års bilder på Edwin + några fina gruppbilder på alla tre barn!

 

Ikväll blir det ju självklart MELODIFESTIVALEN. Min svåger, svägerska + barn och Mickes föräldrar kommer hit. Jag och svägerskan tokhejar på The Moniker, Felizia hejar på Eric Saade, jag tror även att Whille hejar på Eric Saade :-)

 

Jag får väl ta på mig haklappen när grabben sjunger *fnissar* För även om jag hejar på The Moniker så kan man ju njuta av lite ögongodis ;-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards