Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Grynisen - 13 oktober 2012 15:55

Hösten har ju verkligen kommit hit så jag kände imorse att det är dax att plocka undan utemöbler, torkvindan, leksaker och annat ute. Även gräsmattan fick sig en sista omgång idag, för nu kommer nog inte gräset växa mer i år....


Whille och Edwin hade jag med mig som sällskap ute. Edwin lekte, cyklade och roade sig själv. Snälla Whille hjälpte mig att klippa nästan hela gräsmattan. Han plockade även undan alla bollar och leksaker som låg på gräsmattan.


 

Kolla hållningan *ASG*


Jag sopade även rent hela altanen från hö (marsvinens hö) och massa löv som blåst in. Får väl se hur mycket löv som ligger där till våren när snön har smält *hihi*


 

Edwin cyklade och var så nöjd!


Det var bara  +4 grader ute och det blåste ganska bra *brrr* Men när vi grejade så frös vi inte.... Whille klagade över hur varm han var men han fick inte ta av sig sin väst.


 


Edwin gömde sin grävmaskin och lastbil under lövhögen som jag sopade ihop från garaget. Perfekt lekhög i blåsten...


När städning och klippning var klart så gick vi in och fikade på kärleksmums och saft. En bra belöning som uppskattades av mina grabbar :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards