Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Grynisen - 17 maj 2012 13:01

Idag är det ju Kristi Himmelsfärd så jag är ledig, dock inte imorgon. Men det känns skönt med en ledig dag så här innan helgen, då hinner man ju göra sånt där tråk som tvättning, lite handling och annat. Så kan man göra bättre saker i helgen :-)


Jag och Edwin var iväg och handlade lite förut. Lite mjölk, bröd, köttfärs, frukt och annat som oxå var slut här hemma. Det var jättemycket folk i affären  men det gick ganska fort ändå.

 


Nu sover Edwin lite middag och jag slöar i soffan. Tredje maskinen med tvätt körs just nu och diskmaskinen ropar på att jag ska tömma den (ja barnen har inte fått sina scheman än) Middag idag blir tacos, det var ganska längesen vi hade det så jag tänkte att det blir lagom avancerat att fixa!


Fliz har en kompis här idag så hon har fullt upp vilket känns jätteskönt. Whille är iväg med sin kompis och köper ett spel till sitt Playstation 3. De ska tydligen köpa likdadant spel *hmmm*


Nä nu ska jag lata mig en liiiten stund, läsa lite bloggar och bara njuta av lugnet. Snart är Edwin vaken igen och middagen ska fixas!



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards