Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Grynisen - 6 juli 2012 21:32

Micke jobbade ju som vakt på Madonnas konsert på Ullevi i onsdags. Han stod och släppte in folk framme vid scenen. Han träffade mycket folk så klart, många vackra kvinnor som uppskattade hans trevliga sätt :-)


En av de vackra kvinnorna var Johanna Toftby, Ensamma Mamman ni vet *fnissar* Idag fick Micke reda på av en kompis att han var med på bild i hennes blogg :-D Så jag var tvungen att gå in och sno bilden och lägga den här med!


 

Thats my man ;-P



EGO
Av Grynisen - 6 juli 2012 20:19

... o då menar jag MYCKET regn! Som det har regnat idag, det har vräkt ner emellanåt men ändå varit varmt ute. Imorgon ska det oxå regna, trist när man ändå är ledig!


När jag kom hem från jobbet så ville Edwin gå ut på altanen. Så han fick på sig gummistövlar och sen var det bara att gå ut och plaska. Just då regnade det inte men det var blött :-) Edwin kom ihåg vattenleken från igår så det var bara att gå och hämta vatten till alla burkar och häll i :-)


  

Tänk att vatten kan vara så kul :-)


En bra stund senare så var det dax att ta en en blöt Edwin *haha* Då hade han suttit på altanen och som ni ser på fotot så var det ganska blött. Ombyte till pyjamas och sen lite tv-mys till Emil i Lönneberga! Edwin gillar verkligen Emil, han sitter helt stilla och tittar, säger lite ibland men är väldigt koncentrerad, mysigt!


TV-mys med lite vindruvor som snacks :-)  

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards