Alla inlägg den 15 juni 2013

Av Grynisen - 15 juni 2013 18:41

Härlig dag där vi fick in lite shopping, McDonalds och marsvinsbygge :-)


Efter sen frukost idag så stack vi iväg för att fixa lite saker. Hittade perfekta små galler till en större utebur för marsvinen. Så jäkla bra :-)


Micke köpte sig en supersnygg kostym som han ska använda i sina kvällsjobb då han jobbar som vakt. Han kommer bli grymt snygg....♥


Sen blev det lite McDonalds till Fliz stora lycka... Vi äter nästan aldrig på Mc Donalds så idag var väl andra gången i år... lagom  med sådana pauser *hihi* Så där överdrivet gott var det inte heller, men det mättade iaf.


Väl hemma igen så klippte jag gräset och sen byggde vi ihop marsvinens nya stora utebur. Det blev jättebra och jag tror att de gillar att de fick lite mer yta att springa på!!!


 

Lite skillnad mot en pallkrage :-)


När vi gick in så var det badatajm för Edwin. Han fick även ett gäng nya djur när vi handlade idag så de fick självklart följa med i badet. Det var lejon, tiger, noshörning, elefant och giraff... lycka för min lille kille som älskar Lejonkungen.


 

Nu sitter Edwin och myser till lite kvällsmat, jordgubbar och välling. Unik kombo va *fnissar*

Av Grynisen - 15 juni 2013 09:18

Ja men kolla vilken tävling jag hittade på nätet :-)


Tänk vilken lycka att få ha en sån här fin lekstuga till Edwin ♥


 


Önskar jag får möjligheten att överraska Edwin med denna vackra skapelse!!!


Vill du oxå tävla, så klart du vill :-) Klicka här!!!

Av Grynisen - 15 juni 2013 08:57

Godmorgon oplanerade lördag.... UNDERBART att vi alla är lediga tillsammans och vi inte har något planerat. I löööööve ♥


Jag och Edwin gick upp klockan 7.22 En bra tid på en lördag... blev ju lite sovmorgon för mig även om jag halvsov en stund innan vi gick upp.


Morgonen är så där härligt mysig. Jag och Edwin kör Bolibompa-mys, jag har hunnit tvätta en maskin tvätt och hängt ut den. Marsvinen är ute och mumsar gräs, Julius och Nina (två av katterna) har redan varit ute och luktat på morgonluften :-)


Fliz sover gott, hon har ju verkligen tagit sommarlov. Uppe sent på kvällen och sover läääänge *ler* Micke sover han med, han jobbade igår kväll sen var han ute på jobbgänget och käkade så han var väl hemma runt kl 4 imorse *GAAAH*


Nu börjar Sommarlov på tv.... dax att softa vidare och njuta av LEDIG DAG :-D


 

Osminkad och mysigt :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards