Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av Grynisen - 10 augusti 2013 22:44

Denna helgen är det jobb som gäller, både för mig och Micke. Jag har jour denna helgen och åker runt till 7 större butiker och fixar med blomavdelningarna. Fyller på nya blommor, rensar bort och snyggar till :-) Ett härligt skönt pass där det finns massa tid att tänka och rensa huvudet :-)


Micke jobbar på Way Out West hela helgen, eller rättare sagt torsdag-lördag. Där är han vakt vid den största scenen precis i diket som det kallas för. Han står precis nedanför scenen och håller koll på publiken. Inatt ska han även vara vakt på nått ställe där det är en sk efterfest (om jag fattade rätt) Så han är hemma imorgonbitti igen...


 


Vi har verkligen gått om varandra de sista dagarna.... Saknar lite vardag och framför allt en helg där vi är lediga tillsammans. Men det kommer väl framöver...


Imorgon ska Edwin och Fliz vara hos sin storasyster på förmiddagen när jag jobbar. Så får Micke sova i lugn och ro.... Annars hade han knappt fått sova något om han hade fått gå upp och ta Edwin när jag ska åka.


Skönt att vi kan få lite hjälp ibland :-)


Nä nu ska jag fortsätta mysa med mina stora ungar ♥ Vi kikar på The Legend på Kanal 5. Vi har sett den förut men den är bra så den funkar att se en gång till :-)


"LIGHT UP THE DARK"

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards