Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Grynisen - 6 januari 2008 15:03

Alltså.... jäkla väder *muttrar*


Efter vår underbara promenad imorse så började det regna... sen har det regnat från och till under hela dagen.... Såå trist!!! Varför inte ha snö nu i några veckor så alla barn får leka av sig ordentligt!!


Vi sa det, både jag och Micke, att vi är så nöjda med att vi gick ut i morse innan frukosten just för att njuta och se barnen leka en stund!!!


Whille och Fliz är ute och leker nu med. Risken är ju stor att de är jätteblöta när de kommer in, men vad gör det.... de har ju jätteroligt i blötsnön :-)

Av Grynisen - 6 januari 2008 11:21

Efter en snöig promenad så ska vi äta gooood frukost


  • rostat fullkornsbröd
  • marmelad
  • ost
  • kokt skinka
  • kalkon
  • yougurt
  • müsli
  • varm choklad

Åhhhhhhhhhhhhh vad gott *kurr i magen*

Av Grynisen - 6 januari 2008 11:14

Hela familjen gick ut efter klockan 10, en härlig morgonpromenad i snön.... Promenaden var FYLLD av snöbollskastning och snöänglar :-)


Här är några snöfyllda bilder, dryga halvtimmen gamla:


Fliz gjorde snöänglar ÖVERALLT.... Så det syns var vi promenerade någonstans :-)


Snöbollskrig.... Barnen hade jättekul, även mamma och pappa!!!


Whille utforskar området runt bäcken....

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards