Alla inlägg den 27 januari 2008

Av Grynisen - 27 januari 2008 22:20

Jag gick ut för att slänga skräpet för en stund sen. Då tittade jag upp mot himlen... vilken vacker syn :-) Himlen var helt svart, magisk, och full med vackra stjärnor som lyste. Jag stod en lång stund och bara njöt....


Att få se en stjärnklar kväll är längesen... normalt sett så är det ju bara moln över Göteborg. Men inte idag *ler*


Passa på att gå ut ikväll, titta ut över vår vackra himmel, njut och sug in... det är riktigt vackert....

Av Grynisen - 27 januari 2008 17:38

Skit oxå, snart kastar jag bort hela ryggraden. Jag har så jäkla ont, det enda som hjälper lite är värmen från vetekudden. I morse kändes ju ryggen så mycket bättre men efter lunch så visade smärtan sitt rätta jag igen :-( Inget skönt all...


Dagen har jag spenderat mestadels på soffan, jag och vetekudden. Men självklart kan man ju inte ligga där... även om Micke är hemma så vill jag ändå vara till hjälp. Jag är ju långt ifrån dödssjuk *ler lite*


Nåja... barnen är i badet just nu. Sen blir det lugnt i soffan med Bolibompa och Fear Factor, därefter läggdax!!! Hur kväll i övrigt ser ut har jag ingen aning om. Föraningen säger soffläge och vetekudde :-)

Av Grynisen - 27 januari 2008 09:07

Just nu är det fin soluppgång eller har varit, himlen är blå och rosa. Det är vindstilla och INGET regn... fantastiskt! Nu får det gärna vara fint väder ett tag... JÄTTELÄNGE :-) Jag tror att många med mig kommer bli mycket positivare och glada... solen behövs för våran energi och känsla.


Min hals gör fortfarande ont men ryggen känns bättre. Jag ska snart ta mig en kopp te för att se om halsen lugnar sig. Det smärtar ända upp till örat när jag sväljer... sen har det blivit väldigt tjockt i halsen. Så något är det ju...



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards