Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Grynisen - 17 februari 2008 23:13

Efter sex tvättmaskiner, två middagslagningar och dammsugning + dammande till förbannelse så är jag i stort behov av en god natts sömn *ler*


Jag fick röjt en hel del idag. På tisdag ska jag fixa i massagerummet, ordna upp lite och organisera så jag är nöjd ;-) Det är ju viktigt att var sak har sin plats, eller hur!? Jag behöver utrymme till mitt projekt, dessutom till alla mina ljus som jag köper på mig. Jag har en hel del ljus och de behöver ju få en förvaringsplats innan de får nöjet att lysa upp mina kvällar... Men som sagt, mission tisdag!!!!


Nu ska jag krypa ner i min säng som är nybäddad med mina molnlakan.... ser hur mysigt ut som helst. Luktar så gott när man har bäddat rent *mysa*


Godnatt



Av Grynisen - 17 februari 2008 14:19

Då behövs en paus.... för här är det megastorstädning idag. Det märks så tydligt att jag inte kommer hem vid halv fem längre. Det märks att jag inte tagit tag i något efter jobbet, varken tvätt eller någon form av städning. Så idag var verkligen läge att köra städning prio 1 *ler*


Jag har röjt köket, storarummet och sovrummet. Dammsugning av övervåningen + dammsugning och dammning av nedervåningen. Det ska även bäddas rent + att tvättning av handdukar och matta för toaletten på övervåningen *phuuuu* Märks det att jag har lite att göra *HAHA*


Micke är i skolan, smart drag där. Så det är jag och mina egon som fixar hemma. Whille och Fliz har hjälpt till och plocka upp sina saker till rummen. Fliz har även hjälpt till att torka av, hon gillar att få gå runt med trasa och hjälpa till, frågan är om hon gör det som tonåring oxå *fnissar*


Andra tvättmaskinen är strax klar... så nu är det bara att städa vidare.


Ser fram emot när jag kan sätta mig och känna att det är klart :-)

Av Grynisen - 17 februari 2008 08:28

Söndag morgon, fotbollsdax igen!!!


Det är bara att ta på sig kläderna och sticka iväg, klockan 9 börjar det ju.


Barnen har ätit lite granna, själv äter jag efter fotbollen i lugn och ro. Skönare så :-)


Dagen är ganska så oplanerad idag, jag ville ha det så. Barnen vill pyssla lite idag så då blir det de. Måla teckningar, pärla halsband och göra pärlplattor. En kreativ dag helt enkelt :-)





Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards