Alla inlägg den 31 december 2010

Av Grynisen - 31 december 2010 15:18

Nu välkomnar vi 2011, ett nytt och förhoppningsvis roligt och spännande år!!!

 

Dagen idag blev lite annorlunda än planerat. Min syster, svåger och lillfis är sjuka så det blev hastigt och lustigt lite omplanering här hemma. Jag fick åka iväg och handla mat till varmrätten och ingredienser till efterrätten!!!

 

Så nu är menyn bestämd, dock kanske inte så rolig som hoppats från början.

 

Förrätten:

Lime- och chilimarinerade räkor som serveras på ett olivolje-stekt bröd

 

Varmrätt:

Grillad fläskfilé, potatisgratäng och en sallad på bebisspenat, körsbärstomater och rödlök

 

Efterrätt:

Pannacotta med passionsfrukt och riven choklad

 

Vi alla kommer vara mätta och nöjda sen ikväll.

 

Raketer är inköpta oxå, fem riktiga bamseraketer :-D Nu hoppas jag att raketerna är lika bra som de kostade om man säger så *haha*

 

Jag önskar er läsare en trevlig kväll och

 

GOTT NYTT ÅR

 

  

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards