Direktlänk till inlägg 1 juli 2011

Nu har vi bokat resa!!!

Av Grynisen - 1 juli 2011 21:33

Äntligen, efter ändrande av dagar och annat så fick vi ihop det. Den 24 aug så åker vi iväg en vecka till Side i Turkiet.


Vi alla längtar, ska bli så skönt att komma iväg.


Vi ska bo på Hotel Lyra Resort i Side. Det är All Inclusive, det är första gången vi provar det så det ska bli intressant om det är så bra som man hör :-)


 

Hotellet ligger precis vid stranden. Det finns tre vattenruschkanor och flera pooler.


Härligt att ha något att se fram emot :-D

 
 
Elisabeth

Elisabeth

2 juli 2011 06:13

Ser härligt ut :)

http://knytet.bloggplatsen.se

 
Jossan

Jossan

3 juli 2011 08:52

Läste nyss om en familj i en annan blogg som varit dit ni ska. De var helnöjda med rum etc men tyckte det var för mkt tider att hålla reda på plus köer. Alla all inclusive gör så olika. På en del ställen serveras buffé under längre tider o allt annat dom ex dryck o glass får man hämta närsom. Här tror jag att glassen serverades under en timme o då blir det ju kö. Skriver detta så ni ska vara beredda och hinna ställa in er på det! Då blir allt annat en glad överraskning! Ha det toppen! Kramar

http://www.josephines.blogg.se

Grynisen

3 juli 2011 17:33

Tack, vad gullig du e :-) Då har vi det med glassen i beredskap!!!

Kram kram

 
Ingen bild

Molly

3 juli 2011 22:26

Skit också, att ni inte tog Kreta, då kunde vi legat och fnissat vid poolen ihop (läs: druckit raggargrogg). Vi ska också testa all inclusive för första gången, tror det blir kanon med barnen! Kramar

Grynisen

4 juli 2011 19:01

Varför inte ta det nästa år då *ler* Kan ju vara nått att tänka på... The Big Gang som möts nånstans vid medelhavet ;-)

När åker ni???

Kram kram

 
Jessica

Jessica

4 juli 2011 20:03

Åh vad härligt vännen <3
Det finns inget bättre än att åka iväg sådär *njutning på hög nivå*
Vi testade all inclusive på Teneriffa-06 och var helnöjda, jag har nog aldrig sett så mkt mat som den veckan ;) men jag har förstått att det är väldigt olika.
Mina föräldrar var i Turkiet ifjol och testade då detta för första gången o det var oxå super nöjda!
Däremot när vi var i Kroatioen så var det inte alls bra, samma mat hela veckan-blev ganska trist :)
Vi har ju samma på Gran Canaria nu så jag hoppas det blir bra!
(Det är ju onekligen perfekt att åka så med barnen om inte annat!)

Puss puss

http://jezza.se

Grynisen

4 juli 2011 20:38

Ja det ska bli spännande att se :-)

Härligt att vi kommer iväg känner jag, lite miljöombyte innan riktiga höststressen o hetsen sätter igång på jobbet!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grynisen - 9 januari 2014 09:44

Ibland blir det tyst här på bloggen. Det har inte funnits tid eller ork att blogga tyvärr.... Jag har jobbat mig igenom hela jul och nyår då många andra varit lediga och jag valt att jobba så mycket jag kan. Det innebar att jag jobbade 19-31 december...

Av Grynisen - 21 december 2013 08:29


Nu på morgonen har jag gjort risgrynsgröt ;-) Idag är det min förberedelsedag inför julafton. Söndag o måndag jobbar jag... Så nu är gröten precis klar!!! Jag gjorde 10 portioner. Behövs det mer så gör jag mer på kvällen den 23, dan före doppar...

Av Grynisen - 17 december 2013 22:15


Mycket som ska fixas denna veckan.... självklart har jag åkt på en jäkla förkylning :-( Näsan har varit igång sen i fredags och idag har jag fått ont i halsen, rivig hosta och öm i kroppen....   *SUCKA*   Känns som om feber är på G..... men d...

Av Grynisen - 15 december 2013 07:30

Söndag och Edwin vaknade runt klockan 6. Vi låg kvar en stund men det var bättre att gå upp. Edwin hade ingen ro att mysa i sängen... Nu sitter vi i soffan, har tänt lite ljus och satt på Musikhjälpen på Svt. Där är det morgongympa just nu :-) Fri...

Av Grynisen - 13 december 2013 10:59


Idag gick vi upp tidigt, redan klockan 6. Det är tidigt i vår familj numera då vi sällan går upp innan klockan 7 (om inte Edwin anser att det är morgon tidigare såklart) Vi skulle på Luciamorgon på Edwins dagis *mys*   Det var ett jättefint litet...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards