Direktlänk till inlägg 29 oktober 2011

Födelsedags- och Julklappsshopping

Av Grynisen - 29 oktober 2011 18:30

Så har shoppingtarmen varit igång *hehe* Passade på att handla lite presenter och julklappar till barnen. KappAhl hade bra erbjudande på deras sortiment, 25 % rabatt på hela köpet. Jag tycker de har mycket snygga och tuffa barnkläder där och jag hittade som vanligt lite smått och gott :-)


 

Jag köpte det som är ovan här till Fliz. Dessutom köpte jag en jättesnygg bröstkort svart cardigan med dragkedja till födelsedagen och ett par svartglittriga strumpbyxor till julafton. Härligt att redan vara klar med det :-)


 

Whille får en snygg t-shirt och ett par snygga svarta jeans med hängade hängslen på (fanns ingen bild på nätet), detta är oxå julaftonskläder :-)


Även Edwins julaftonskläder är nästan klara. Västen som är ovan + blåa tuffa jeans (fanns ingen bild på nätet) är inhandlade. Nu ska det bara till en snygg tunn tröja till västen. Det hittar jag väl nånstans, ingen brådska än :-)

 

Det blev även lite REA-shopping på Polarn och Pyret. Älskar ju att göra fynd och få mer för pengarna *ler* Då kan man ju handla ännu mera *hihi*


 

Blev jättenöjd med dessa kläderna. Den röda färgen på munkjackan är jätteröd och fin, syns mycket bättre i verkligheten :-)


Till Fliz får det bli lite annat till födelsedagen oxå. Hon har ju gjort en önskelista så det ska nog inte bli några problem att hitta nått mer hon vill ha :-) Det är ju tre veckor kvar till födelsedagen så det hinns nog oxå med!!!


     

 
 
Maria Eliasson

Maria Eliasson

30 oktober 2011 13:43

Du har samma smak som mig :) Den i mitten har jag köpt till Tindra, och den tuffa vita t-shirten har jag köpt till Leon. Bra smak mao ;) Kram kram

http://eliassonfamily.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grynisen - 9 januari 2014 09:44

Ibland blir det tyst här på bloggen. Det har inte funnits tid eller ork att blogga tyvärr.... Jag har jobbat mig igenom hela jul och nyår då många andra varit lediga och jag valt att jobba så mycket jag kan. Det innebar att jag jobbade 19-31 december...

Av Grynisen - 21 december 2013 08:29


Nu på morgonen har jag gjort risgrynsgröt ;-) Idag är det min förberedelsedag inför julafton. Söndag o måndag jobbar jag... Så nu är gröten precis klar!!! Jag gjorde 10 portioner. Behövs det mer så gör jag mer på kvällen den 23, dan före doppar...

Av Grynisen - 17 december 2013 22:15


Mycket som ska fixas denna veckan.... självklart har jag åkt på en jäkla förkylning :-( Näsan har varit igång sen i fredags och idag har jag fått ont i halsen, rivig hosta och öm i kroppen....   *SUCKA*   Känns som om feber är på G..... men d...

Av Grynisen - 15 december 2013 07:30

Söndag och Edwin vaknade runt klockan 6. Vi låg kvar en stund men det var bättre att gå upp. Edwin hade ingen ro att mysa i sängen... Nu sitter vi i soffan, har tänt lite ljus och satt på Musikhjälpen på Svt. Där är det morgongympa just nu :-) Fri...

Av Grynisen - 13 december 2013 10:59


Idag gick vi upp tidigt, redan klockan 6. Det är tidigt i vår familj numera då vi sällan går upp innan klockan 7 (om inte Edwin anser att det är morgon tidigare såklart) Vi skulle på Luciamorgon på Edwins dagis *mys*   Det var ett jättefint litet...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards