Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Grynisen - 29 oktober 2011 18:30

Så har shoppingtarmen varit igång *hehe* Passade på att handla lite presenter och julklappar till barnen. KappAhl hade bra erbjudande på deras sortiment, 25 % rabatt på hela köpet. Jag tycker de har mycket snygga och tuffa barnkläder där och jag hittade som vanligt lite smått och gott :-)


 

Jag köpte det som är ovan här till Fliz. Dessutom köpte jag en jättesnygg bröstkort svart cardigan med dragkedja till födelsedagen och ett par svartglittriga strumpbyxor till julafton. Härligt att redan vara klar med det :-)


 

Whille får en snygg t-shirt och ett par snygga svarta jeans med hängade hängslen på (fanns ingen bild på nätet), detta är oxå julaftonskläder :-)


Även Edwins julaftonskläder är nästan klara. Västen som är ovan + blåa tuffa jeans (fanns ingen bild på nätet) är inhandlade. Nu ska det bara till en snygg tunn tröja till västen. Det hittar jag väl nånstans, ingen brådska än :-)

 

Det blev även lite REA-shopping på Polarn och Pyret. Älskar ju att göra fynd och få mer för pengarna *ler* Då kan man ju handla ännu mera *hihi*


 

Blev jättenöjd med dessa kläderna. Den röda färgen på munkjackan är jätteröd och fin, syns mycket bättre i verkligheten :-)


Till Fliz får det bli lite annat till födelsedagen oxå. Hon har ju gjort en önskelista så det ska nog inte bli några problem att hitta nått mer hon vill ha :-) Det är ju tre veckor kvar till födelsedagen så det hinns nog oxå med!!!


     

Av Grynisen - 29 oktober 2011 08:46

Edwin vaknade tidigt även idag. Runt klockan 6 är det en magisk gräns som säger att det är morgon.... Själv kan jag tycka att klockan 8 hade varit fantastiskt skönt :-)


Jag och Edwin gick upp. Helt mörkt ute, ganska kyligt och fuktigt ute med sina +2 grader *brrr* Vi satte oss i soffan, satte på Bolibompa. Edwin är inte speciellt intresserad av barnprogram än, men jag tycker ändå att SVT Barn är det bästa för hans ålder...


Edwin har ju intagit en plats i soffan där det har blivit en lekhörna. Jag har börjat fundera på om Edwin behöver sitt rum *skrattar* De flesta leksaker finns just i soffan, iaf av de saker han leker med...


 

Kolla in, massor med bilar :-)


 

Min älskade lilla solstråle   

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards