Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Grynisen - 4 oktober 2011 20:05

Idag är det ju kanelbullens dag, så självklart måste vi ju baka. Jag och barnen brukar alltid baka just denna dag, mest för att det är just Kanelbullens dag :-)


Idag blev det bara jag och Fliz, Edwin satt med och tittade lite och Whille var med en kompis.


Startade bakningen lite sent egentligen. Att baka med en trött 1½ åring är väl inte det ultimata, men det funkade...


            MMmm massa bullar :-D


Klockan 21 kommer äntligen ett nytt avsnitt av Desperate Housewives :-) Då blir det nybakta bullar och avkoppling...

Av Grynisen - 4 oktober 2011 17:30

Jag la ju in en bild för 1½ vecka sen på det som stod i mitt vardagsrum, därefter har jag i vanlig ordning halkat efter.


Idag ser det ut så här i mitt vardagsrum :-)


 

Ja det stämmer, ny soffa och nytt soffbord. Soffan är världens skönaste, hade lätt kunnat ha den istället för min säng *HAHA*


Nu behövs det "bara" nya kuddar (bort med de gamla som är där), nya filtar (bort med de gamla där med) och en ny matta. Funderar på en rund ryamatta i stark lila eller nått... Känns som om det skulle bli grymt snyggt.


Kuddar har jag hittat på Indiska. Fina kuddar i limegrönt, silver, lila och rosa *löööve* Filtar ska jag kika efter på Hemtex tror jag, har för mig jag såg nån snygg filt på nån reklam därifrån.



Av Grynisen - 4 oktober 2011 15:17


   Det har jag!!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards