Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Grynisen - 15 oktober 2011 18:57


Vad ska man säga :-)


  

Edwin röjer i DVD-skåpet....


Tänk att det är så spännande att plocka ut saker ur "förbjudna" skåp :-)

Av Grynisen - 15 oktober 2011 16:12

Åhhh vilken lyx och befrielse, både nya fina naglar och nyklippt hår *löööve* Att så lite kan vara så bra :-)


Åkte imorse till Nailteam inne i Göteborg. Kallt som rackarn var det ut, -3 grader och ingen fönsterskrapa till bilen *fnissar* Bra start va ;-) Det löste sig ändå såklart!!!


Naglarna gick från vitt till en stark rosa ton, så jäkla snyggt nu i den gråa vardagen. Det piggar upp och får mig glad :-)


   JÄTTEROSA :-D


När jag var klar med nageltjosan så styrde jag bilen mot nästa mål, frisören :-D


På vägen dit pratade jag med syrran i telefon, bollade fram och tebax om vad jag skulle göra med håret. Snacka om beslutsångest *sucka* Så när jag väl var framme hade jag fortfarande inte bestämt mig....


När jag satte mig i shampooneringen så frågade min frisör om jag bestämt mig... Ehhh nä, var mitt svar *fnissar* Så vi pratade lite under tiden och hon kom med ideér och förslag.


Lovar ju att hon egentligen inte kunde misslyckas. Mitt hår hade ju redan tagit över och kört nån dominat dans över skallen. Här snackar vi hjälm *ASG*


   Håret och jag innan frisörbesöket ;-)

Med tanke på att jag inte ville ha längre hår, orka liksom... men samtidigt kanske inte göra nått tokdrastiskt så klippte hon ur håret otroligt mycket. Sen klippte hon kortare längder uppe på huvudet.

Tror säkert 1 kilo hår ramlade av mig *fnissar* Jag har ju så galet tjockt hår och på bilden ovan ser man inte riktigt hur mycket hår det egentligen är...


Nu efter klippningen känner jag mig nöjd trots tvivel och frustration tidigare. Håret känns luftigt men absolut inget megakort snagg :-)


  

Bortsett från den grisrosavita nyansen i ansiktet så ser frisyren ut så här :-)



EGO · Naglar · Väder

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards