Alla inlägg den 20 november 2011

Av Grynisen - 20 november 2011 19:26

Idag är det den 20 november. Det har varit strålande sol, blå himmel och +10 GRADER!!!! Helt galet :-) Det har verkligen varit en vårdag. Micke gjorde korv med bröd och tog med sig barnen ut, mysigt! De käkade ute och njöt lite av vår(höst)dagen :-)


  

Kou säger Edwin om korv och det tycker han är jättegott :-)


  

Både Whille och Edwin med toköppen mun, snyggosar *haha*


  

Fliz-pajas laddar för varm korv på altanen!!!


Själv har jag jobbat idag :-D Vi började med helgöppet igår och kommer ha det fem helger nu. Det är ju en service till våra kunder och det är otroligt uppskattat. Nu hinner de tokshoppa choklad, julklappar och dekorationer till julen.


Dagen var ganska lugn, de två första helgerna brukar vara lugna och bra vilket gör att man hinner packa upp leveranser, fylla hyllor, plocka och fixa. Skönt att ha det gjort, för imorgon blir det mer fart igen, då är det måndag :-)


    

Lite juldeko-bilder från mitt jobb!!!


  

Massa fina tomtar som står och väntar på sina nya ägare *ler*


  

Stora fina tomtar med lykta där man kan ha värmeljus


  

Frostig och vit gran *HAHA*


  

Finaste tomtefar


På helgerna jobbar jag 10-16. En bra tid då jag får morgonmys med familjen och sen får jag eftermiddagen och middag med familjen oxå. Det är fint det *ler* 



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards