Alla inlägg den 20 september 2011

Av Grynisen - 20 september 2011 19:42

I eftermiddag har jag, Whille och Edwin varit iväg för att styra upp lite i deras höstgarderob.


Whille hade bara sommarskor och med tanke på det fina regn vi begåvas med så gott som varje dag så känns inte tygskor som det bästa alternativet nu :-)


Vi gick till Stadium, Whilles favvoaffär :-) Där hittade Whille direkt de skorna han ville ha. Jag hittade ett par fodrade gummistövlar till Edwin + Timberland vinterkängor som var på REA, oxå till Edwin. Så jäkla bra!


  Sko-shopping!!!


Sen gick vi till KappAhl. Där hade de 25% rabatt på alla byxor. Så passande :-) Whille fick två par jeans, sktisnygga. Edwin fick ett par jeansbyxor med resår upptill och mudd nedtill. Fliz fick ett par jeans och två par tights :-)


Efter lite shopping måste man ju käka. Whille ville ha hamburgare och pommes på EAT. Han tycker att hamburgaren är sååå god där + att pommes frites smakar "riktiga" :-)


Själv tog jag en varm macka och Edwin fick en korv med bröd.


Alla nöjda och glada :-)


Tidigare på jobbet idag så köpte jag Edwins vinterkläder som jag beställde i våras *HAHA* Snacka om planering!!! Jag hade beställt från Didrikson, overall, mössa, vantar och en regnoverall. Kläderna var så fina, jag är jättenöjd!!!


   Didrikson - Boardman Coverall Artoc


  Ett galet och inte hjälpsamt barn i sin overall - Kilmanjaro Coverall Blue, liggandes på golvet...


  Mössan - Biggles Cap Blue (det ser ut som Edwin har påssjuka *asg*)


Så här roligt är det att ha mössa på sig :-) 

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards