Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Grynisen - 4 januari 2012 19:34

Äntligen fick Whille och Fliz äta på pepparkakshuset *HAHA*


Det är ju alla barns dröm att få äta allt det goda som man tidigare satt fast på pepparkakshuset :-)


  

Metro kom tydligen till användning oxå.... ;-)


  

MUMS!!! Fliz är igång som ni ser va :-D



Av Grynisen - 4 januari 2012 16:05

Idag var jag förbi Moyana Corigan en snabbis för att hämta upp lite godsaker :-)


Jag valde en ny doft på en body butter idag, en doft som kom i höstas tror jag. Måste säga att den luktar helt otroligt gott :-) Den heter Juicy Peach & Passionfruit.


 

Jag köpte även en ny Body Butter till Edwin, Lavendel. Den fungerar bra på Edwin som har torr och känslig hud. Edwin har ju även lite eksem på benen som vi kört kortison på. Men sen vi började med Body Butter Lavendel så har eksemen minskat...


Det blev även en ansiktskräm och en ansiktsolja + ett mineralpuder :-) Ja det är ju inte svårt att shoppa Moyana Corigans produkter *ler*


Ni som är intresserade av bra produkter utan parabener eller mineraloljor bör absolut testa detta märke. Produkterna är helt otroligt bra, även sminket. Lovar att ni inte blir besvikna.


Kika in hos Moyana Corigan här

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards