Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Grynisen - 7 januari 2012 20:09

Det blev putsning av fönster i köket. Inte en dag för sent... shiiiit vad sketna de var! Var som en Saharaöken ovanpå glasen... Nu är de galet blanka och rena, nästan så man tror att fönstren är borta *ASG*


Det blev även nya gardiner som min snälla svärmor har sytt. Köpte tyget i somras redan, men först nu fick de äran att komma upp. Tyvärr fick jag ingen bra bild, så det blir en bild som visar lite grann. Bättre bild kommer imorgon!


 

Borsett från skabb-blommor (som ska bytas ut snarast) så är jag nöjd :-)


Även alla handdukar i badrummet och sängkläderna i min och Mickes säng fick en tvättning. Riktigt fint att få lägga sig i renbäddad säng sen ikväll *mys*


Imorgon ska jag fortsätta greja, kanske lite mer fönster som ska få sig en omgång. Vardagsrummets fönster är ju under all kritik, ja alltså, det går inte att titta ut utan att undra om vi har sandstorm ute *hehe*

Av Grynisen - 7 januari 2012 13:23

Nu är julen över i hemmet.... allt åker bort, packas i lådor och får vila till slutet av november 2012 :-)


 



Av Grynisen - 7 januari 2012 08:49

Det var längesen nu jag körde en lista. Nu på morgonen hittade jag en ny lista hos min vän Jezza :-)


Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förut?
Inte vad jag kommer på *funderar*


Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2011?
Ja några arbetskamrater, men ingen när vän


Dog någon som stod dig nära?
Nej


Har du varit utomlands i år?
En vecka i Turkiet med familjen. Underbar vecka... :-)


Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
En säkrare ekonomi är aldrig fel. Micke är ju egenföretagare och där kan ekonomin hoppa rejält...


Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Hmmm finns flera datum, men inget som var speciellt direkt...


Vad var din största framgång 2011?
Fick ny tjänst på mitt jobb nu i december. Känns som en bekräftelse på att jag gör nått bra *hihi*


Största misstaget?
Vet inte....


Bästa köpet?
Det är väl vår fina bil :-) Även att vi gjorde iordning Edwins rum och mitt o Mickes sovrum


Vad spenderade du mest pengar på?
Bilen, resa till Turkiet


Gjorde någonting dig riktigt glad?

Familjen ligger mig närmast, barnens tindrande ögon


Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
The Monikers "Oh my god" (I LÖÖÖÖVE)


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ungefär samma som tidigare tror jag


Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit tag i min kropp, äta mindre gottis och röra mig mera


Vad önskar du att du gjort mindre?
Gnälla på negativa saker kanske, bättre att lyfta fram det positiva istället


Blev du kär 2011?
Är ju gift så kär blev jag inte, men jag är glad att Micke är min make


Favoritprogram på TV?
Hihi tv-nörd som jag är, Idol, Greys Anatomy, Desperate Housewives, Vampire Diaries, Mästerkocken och säkert många fler *HAHA*


Bästa boken du läste i år?
Morgan Allings självbiografi berörde mig mycket...


Största musikaliska upptäckten?
Oj... Ingen aning... Är allätare, men Takida fick väl en plats närmare tror jag :-)


Något du önskade och fick?
En ny dator av Micke när jag fyllde år :-)


Något du önskade dig och inte fick?
Tryggare ekonomi


Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jobbade förmiddagen, firades på jobbet av fina kollegor :-) Sen tårta och mys med barnen och en kompis. Micke jobbade....


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nä, jag är ganska nöjd tror jag. Vi har varit friska, fått resa, och haft en trygg tillvaro. Får nog vara nöjd med det :-)


Vad fick dig att må bra?
Min familj, fina vänner

 

Vem saknade du?
Ingen...


Mest stolt över?
Barnen och Micke


Högsta önskan just nu?
Att få fortsätta må bra och vara lycklig långt in i själen.

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards