Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Grynisen - 21 januari 2012 22:15

En liten postiv grej, ikväll vann vi på Postkodlotteriet :-)


Två lotter har vi, och det var 1.000 kr /lott. Det var upplyftande och kul :-D


Tackar säger vi!!


 

Av Grynisen - 21 januari 2012 15:27

Åh vad det snöar, det är verkligen jättemycket snö ute


Nu har vi varit ute en stund och skottat, gjort snöbollar, snögubbar och fixat lite fågelmat till fåglarna


  

Vi försöker skotta vid vår garageuppfart, men det snöar över lika fort


  

Fliz ligger i snön


 

Whille skottar altanen... oxå ett meningslöst projekt ;-)


 

Edwin i snön


 

Snögubbe på gång :-D


 

Just nu en rödrosig Edwin som kollar leker med sin "jäjje" (grävmaskin)


Nu är vi alla inne igen. Snön fortsätter komma i samma takt som tidigare...


Det blir till att skotta ikväll och imorgon oxå om det ska fortsätta så här!!!

Av Grynisen - 21 januari 2012 12:37

Man slutar aldrig förvånas över detta väder som vi erbjuds. Får väl tala för Göteborg med omnejd, hela Sverige känns ju like mastigt att ta in :-)


 

Just nu...


Precis som det sags på väderprognoserna så kommer snön idag... Känns lite fel, lite konstigt! Nu vill jag ju ha vår, och även om det är januari så känns det som om snön är för sen.


Tänk en månad tillbaka, december, tomtar, julklappar, stress... Då skulle vi haft snö, det hade ju passat in så mycket bättre :-)


Tänkte göra pannkakor om en stund till lunch. Sen får det bli lite uteliv tror jag. Trots att Edwin är förkyld så behöver han få komma ut och leka lite. Han har ingen feber idag, det hade han i torsdags eftermiddag och igår. Även de stora djuren (barnen) behöver ut och rastas...


Men lite pannkakor i magen först...

Av Grynisen - 21 januari 2012 10:50

Ja detta blir svammligt, vet egentligen inte vad jag ska skriva....


Min framtid har förändrats, mitt eget fel men ändå så jobbigt. Det gör ont i hela mig stundtals... tankarna gnager och det är tungt att andas  :-(


Jag vet att det är bara att ta nya tag, tänka att allt kan bara bli bättre. Men just nu är det tungt, jag är långt ner och det är långt upp mot målet. Men jag ska kämpa i vanlig ordning, det har jag ju lärt mig förr...


Måste bara säga att mitt i allt kaos som finns inom mig så har jag världens bästa Micke, världens bästa barn. Jag är lycklig som har er, att ni står ut med mig och att ni finns för mig. Älskar er...


 

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards