Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Grynisen - 4 mars 2013 13:05

Äntligen är 15 fönster tvättade på utsidan, 6 st på inne. Nedervåningen klar alltså ;-) De som jag inte tvättade inne nu är inte så fingriga av Edwin så de får dispans till Påsk *hihi* Övervåningens fönster ska jag ta på onsdag!! Där finns det bara 6 fönster så det går fort och lätt, då kör jag även insidan oxå så är det klart där!!


På onsdag ska jag även förbereda kläder för Tradera. Jag har en hög fina kläder och en mängd mössor (mösstokig som jag är) som är värda en ägare till ;-)


Bara en del kläder, fina från Polarn & Pyret och Villervalla, som ska få ny ägare :-) 


Bra att röja och rensa lite. Ska nog gå igenom mina kläder oxå, men risken är väl där att jag rensar bort allt *hmmm* Inte lika bra då inget där är av Traderaintresse tror jag.... jag köper sällan märkeskläder till mig själv och det är nästan bara märkeskläder som är intressant på Tradera.

Av Grynisen - 4 mars 2013 09:24

En lugn och mysig morgon med familjen. Nu är alla iväg på dagens uppdrag och jag äter frukost.


Senare ska mina fönster få en vårig uppfräschning, just det, FÖNSTERPUTSNING!! Verkligen nödvändigt efter hösten och vinterns framfart... Nu när solen lyser så ser det ut som en sandstorm på fönstren *haha*



Gladaste 3 åringen lämnad på dagis. Ny mössa med favoritbilarna och även ny t-shirt på sig med Blixten McQueen  :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards