Alla inlägg den 12 september 2013

Av Grynisen - 12 september 2013 17:42

Edwin står och hänger vid soffan och kikar på Byggare Bob. Han äter äpple och dricker nyponsoppa ;-) hans val av kvällsmat idag!!



Själv har jag tråkig huvudvärk men jag tog en tablett för en stund sen. Så med den och värmekudde runt nacken så hoppas jag på mirakel hihi

Ikväll är det ju premiär på "Hela Sverige bakar" så huvudvärken får gärna försvinna ;-)

Av Grynisen - 12 september 2013 13:03

Ja ibland känner jag så... vill ha en mamma och en pappa som älskar mig, en mamma och pappa som finns för sina barnbarn, en mamma och pappa som ställer upp...


Jag har ju valt att bryta kontakten med mina föräldrar av olika anledningar som är privata. Visst det är mitt val, men ibland känner jag mig extra ensam.


Jag saknar en del saker, saker som säkert är självklara för andra. Ja men t ex omtänksamheten, familjemiddagarna, barnens längtan efter mormor och morfar, födelsedagskalas, julen... det finns säkert mer men det är de jag kommer på just precis.


Jag hör många som berättar så mycket härligt de gör med sina föräldrar, vilken kärlek de delar och vilken självklarthet att de vill finnas i deras liv ♥ Är så lycklig för deras skull, men självklart en aning avundsjuk (på rätt sätt naturligtvis)


Jag har sagt det så många gånger och jag säger det igen... JAG SKA ALDRIG SVIKA MINA BARN ♥ Ens barn är det finaste, de har aldrig valt livet utan det är vi föräldrar... och det är ett livslångt kärleksband!!!

 

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards