Alla inlägg den 28 september 2013

Av Grynisen - 28 september 2013 20:09

Efter lugn och mysig morgon med familjen så åkte jag, Fliz och Edwin iväg. Micke skulle jobba och Whille valde att stanna hemma.


Vi åkte till Allum för att handla lite presenter till två kusiner som ska firas. Vi hittade present till båda vilket kändes jättebra :-) Det var galet mycket folk och det visade ju sig att Anton Ewald skulle vara där och sjunga... Maj gaaad!!!! Behöver jag nämna alla skrikiga småtjejer *fnissar*


Vi stog och tittade en liten stund men Edwin tyckte INTE om skriket så efter en låt (Melodifestivallåten) så gick vi vidare....


 

Grymt dålig bild, jag vet....


Fliz fick sig ett par nya skor. Hon går ju bara i Converse och jag tycker det kan vara lite kyligt i dessa skor nu även om det såklart funkar ett tag till. Det blev ett par snygga skor från Din Sko, svarta sneakers med nitar. Fliz är väldigt nöjd :-)

  


Sen blev det lite mjukglass innan vi åkte hemåt igen. Lite middag i all enkelhet, bakad potatis med fyllning. Uppskattat och gott :-)


Eftermiddagen har varit lugn. Whille har varit med en kompis, Fliz har grejat med datorn och Edwin har lekt och sett på Ice Age.


 

Edwin tittandes på Bolibompa med Whilles hörlurar (ej inkopplade)


Nu sitter jag och Fliz och myser i soffan till Körslaget. Inget favvoprogram men det finns inte nått speciellt att se som vi gillar.... Whille bör väl komma hem runt klockan 21. Så då får vi dra igång nån film och gotta oss innan natten är här...


 

Trevlig kväll på er som läser här ♥

Av Grynisen - 28 september 2013 07:32

Lördag morgon och Edwin vaknade vid klickan 6.30 varför lixom :-( Igår väckte jag honom klockan 7.10

Så nu sitter vi och tittar på Bolibompa. Tvättmaskinen är igång och katterna tar lite morgonluft på altanen. En lugn morgon är det iaf.... mysigt

Morgonens trötta face hehe

Mums med välling :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards