Alla inlägg den 3 september 2007

Av Grynisen - 3 september 2007 22:10

Tror det är dax...


Ska först packa ryggsäckarna till barnen, imorgon är det ju simskola. Så imorgon är det kort dag, slutar kl 14, skönt för både mig och barnen :-) Simskolan börjar kl 15!


Sweet dreams *Zzz Zzz Zzz*





Av Grynisen - 3 september 2007 19:31

Nyser nyser och nyser....


Känns inget bra... förkylning på gång, medtagen från Mallorca. Whille är oxå snorig, nysig och hostig :-(


Nu har jag precis gjort mig en kopp te... ska krypa upp i soffan, slötitta lite på tv och snora vidare!

Av Grynisen - 3 september 2007 17:06

Det har varit en lång dag... jag är trött och det har varit en del långsamt sega saker att göra idag... Tror att kroppen gärna hade varit ledig några dagar till :-)


Barnen har haft toppendag iaf... Whille har blivit fotograferad, skolfoto på gång. Han hade ny fin tröja på sig och nya jeans. Jättefin kille e han *älskar*


Flizan hade det oxå bra.... lite tröttare men det är inte så konstigt.


Nu ska jag fixa lite god köttfärssås så vi har lite mat att ta med till jobbet i veckan!

Av Grynisen - 3 september 2007 05:27

Mmm här sitter jag... hör regnet smattra utanför, mörkt och allmänt sängvänligt *ler*


Barnen sover fortfarande, men väckning om ca en kvart. Oj nu kom Whille-bus upp... väcktes av det numera ÖSREGN som forsar ner... *rysa*


Då får jag ta och fixa vidare här för att sedan se till att ha en underbar dag på jobbet. Ska även ha utvecklingssamtal idag *Hmmm* Blir intressant...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards