Alla inlägg den 6 september 2007

Av Grynisen - 6 september 2007 19:59

 Så var det återigen dax för dagens IDOL!!!


Hoppas VERKLIGEN på underhållning idag.... jag behöver det känner jag!

Av Grynisen - 6 september 2007 17:37

... så kan jag återigen meddela att jag fått ögoninflamation *GRRRR* Fan oxå rent ut sagt....


Kliar som sjutton, jättejobbigt!!! Har fortfarande ögondroppar kvar sen förra omgången för tre veckor sen. Jag borde nog gå till en ögonläkare som får kolla upp mina ögon ordentligt...

Av Grynisen - 6 september 2007 17:24

En riktig skitdag rent ut sagt.... *suck*  Jag orkar inte gå in på detaljer men det handlar om jobbet och minst sagt ett struligt och ostrukturerat sätt att prata med sina kollegor :-(


Just nu är jag helt matt... irriterad och ledsen....

Av Grynisen - 6 september 2007 05:11

Det får man ju vara en torsdag morgon efter kl 5. Sitter här och gäspar och önskar att få lägga mig igen... men bara imorgon kvar sen helg ;-)


Usch jag längtar ju bort mitt liv *haha* Tragiskt när man håller på så. Jag tror jag får ändra på min tankestrategi :-)


Nu ska jag ta och fixa iordning mig innan jag ska väcka mina stackars trötta troll. Får ju se hur lilla Flizan mår idag oxå. Hon har hostat en hel del inatt, och den hostan är riktigt hes och jobbig :-(

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards