Alla inlägg den 5 september 2007

Av Grynisen - 5 september 2007 21:29

Hon hostar liknande "krupp-hosta" och det känns inte bra alls.... Jag hoppas att hon inte får feber, för då kan hon inte gå till dagis imorgon.


Flizan har varit mer sjuk än vanligt det sista.... Men det blir väl så emellanåt när man beblandas med nya bakterier, dels på dagis med nya barn, sen på ett flygplan...


Får försöka ge henne hostmedicin imorgon iaf... Muta henne på något sätt så att hon dämpar sin hosta lite. Sen får jag väl be dagis att ringa mig om hon visar symptom på att må dåligt... Förkylning är ju ingen fara... men samtidigt ska man ju orka vara på dagis...


Min lilla snutta...

Av Grynisen - 5 september 2007 19:59

Nejmen.... Idol idag oxå *ler*


Dax och bänka sig igen då :-)

Av Grynisen - 5 september 2007 19:48

Nu är det så där tyst som på morgonen... ja nästan, tv:n är ju på nu oxå iofs...


Jag ska ta och göra mig en stooor kopp te nu...njuta lite av värmen som kommer i kroppen. Behöver det känner jag.... Lyxa till det med lite honung oxå kanske :-)



Av Grynisen - 5 september 2007 16:51

Usch... förkylning är inte roligt!!! Nu när jag hämtade Fliz från dagis så var hon oxå lite snuvig och tjock i halsen :-( Inte bra...  Whille är däremot inte så snuvig, men har en jobbig hosta, och han vägrar ju att ta hostmedicin... smakar ju sååååå ILLA *haha*


Annars full fart på jobbet, kändes riktigt bra att jobba idag. Jag fick en hel del gjort + satt på ett möte i nästan två timmar.'


Så skönt att alla semestrar är slut, att vi är fulltaliga på min avdelning :-) Jobbet flyter på så jättebra nu, och det blir en bra balans. Känns som om det kommer att bli en bra höst!!!


ATJOOOO.... prosit.... *suck*

Av Grynisen - 5 september 2007 05:24

Mmmm riktigt kyligt idag.... endast +2 grader ute *brrrrr* Det kommer verkligen att kännas när jag går ut sen om knappa timmen :-(


Måste köpa motorvärmarsladd, den vi hade är borta. Jag får väl åka till Biltema och kolla där, borde ju finnas.


Barnen sover än... Jag hade gärna oxå gjort det. Idag är jag trött, riktigt trött. Det värsta är då tycker jag att jag så fort jag vaknar av klockan tänker "Usch två dagar till att gå upp".... Positivt tänkande kanske skulle behövas *ler*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards