Alla inlägg den 4 september 2007

Av Grynisen - 4 september 2007 20:31


Äntligen börjar IDOL :-) Det kommer att bli familjens fredagskvällar framöver!!!


Just nu sitter jag och tittar på uttagningen... Det är så jäkla kul att se juryn och deras miner när olika personer sjunger *flabbar* Det är ju detta som är det roliga... sen blir det ju mer irritation, spänning, pirr osv ju längre fram i tävlingen det går!!!


Härligt med lite underhållning!!!

Av Grynisen - 4 september 2007 17:14

Detta är ju jättekul :-)


En gammal arbetskamrat till mig skickade ett mail och nyfiken som jag är så var jag självklart tvungen att kolla vad det var.


Så nu sitter jag här... kollar in massa folk från mitt gamla jobb, från mitt nya och en del bekanta ansikten :-) Häftigt!


Smarta jag gjorde ju en miss bara *ler fånigt* Man ska använda sitt riktiga namn, det står klart och tydligt. Men intelligenta jag skrev Grynisen *DAAAAAAAH* och hur många kompisar förutom internetvärlden vet om att jag kallas för det *suck* Jag har försökt att ändra flera gånger men det funkar inte... Får väl se om det fixar sig....

Av Grynisen - 4 september 2007 16:19

Mina barn är sååå duktiga på simskolan. Deras fröken konstaterade idag att framför allt Flizan har utvecklats enormt. Semestern på Mallis gjorde susen *ler* Hon tar jättefina sim- och armtag, och det syns så tydligt att hon vill kunna simma själv utan dynor på ärmarna *stolt*


Whille är på gång att simma utan dynor nu. Han klarade lite granna idag, så han bör ha kommit igång ordentligt innan simskolan är slut för terminen v. 45!!!



Av Grynisen - 4 september 2007 05:23

Till skillnad mot igår morse så regnar det inte idag :-) Skönt!!! Det ser kallt ut... klar himmel brukar resultera i en temperatur under +10 grader denna årstiden *brrrr* Jag får väl kolla termometern sen!


Barnen sover fortfarande... så jättetyst här. Katterna är det som är igång just nu. Både två har någon form av  "testa-din-röst-med-konstiga-ljud-tävling". De jamar emellanåt eller så ligger dom och lurpassar på varann *hehe* Snart ska dom få lite tonfisk, då blir de nöjda ;-)


Jag är fortfarande snuvig, ska ta nässpray strax och se om det hjälper. Blir det inte värre än så här så är det ju lugnt!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards