Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Grynisen - 1 februari 2009 22:17

Detta fina armband har jag beställt från Bracy. Det är Vimmelmamman,

Lotta Gray som för Januari månad designat detta silverpläterade armband med en berlock i form av ett hjärta till förmån för Barncancerfonden.


Hjälp oss att stödja denna livsviktiga organisation!
Hela 25% går direkt till barncancerfonden!


Gör som jag, stöd Barncancerfonden och samtidigt få något fint hem i brevlådan!!!


Av Grynisen - 1 februari 2009 20:41

Ja hela dagen blev ju skruvad pga fotbollstiden som var ändrad. När fotbollen var slut klockan 13 så var vi alla jättehungriga, åt ju frukost redan klockan 9 idag *HAHA*


Vi åkte iväg, skulle ju ändå till IKEA. Det blev onyttig men god lunch/middag på Burger King. Där efter gick vi runt och kollade lite i affärer, Micke köpte sig en innebandyklubba till Whilles stora avundsjuka *ler*. Whille fick nya inneskor till fotbollen, ett par svarta häftiga Reebook i blank nyans. Flizan hittade som vanligt oxå ett par skor, ett par pälsade tygstövlar i militärliknande tyg från Dcate. Jättefina och blir kanon både till jeans och kjol :-)

Där efter tog min energi slut.... jag blev helt matt och kände bara att jag ville hem :-( Fasen oxå, hur kan man ens vilja slippa shopping *HAHA*


Tragiskt.....


Nästa försök blir lördag, då MÅSTE vi få fixat pysselrummet....

Av Grynisen - 1 februari 2009 10:33

Upp klockan 8 och fixade iordning oss inför Whilles fotboll klockan 9. När vi kommer dit så visade det sig att fotbollen börjar senare idag, klockan 12, pga innebandytävling *suck*


När vi kommer hem så visar det ju sig att Micke har ett mail om detta, men det var tydligen inte så viktigt att skriva upp i almanackan*morr*


Väl hemma igen åt vi frukost och Whilles kompis kom hit, han kom oxå till träningen runt klockan 9.


Så nu sitter vi och väntar på att träningen börjar klockan 12 så vi sedan kan dra vidare till IKEA som planerat för att handla till pysselrummet.


Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards