Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Grynisen - 8 februari 2009 18:30

Det är Jezza som har utmanat mig med följande:


Gå in i mappen Mina bilder. Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen. Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den. Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om att de är utmanade.

Så här kommer min bild,6:e bilden i 6:e mappen :



Det var en bild från den 21 mars 2008 när vi ÄNTLIGEN hade fått lite snö. Det är en bild som är tagen från vårt sovrumsfönster...


Jag har inte så många att utmana men jag testar följande bloggar:

Steffman

Woll

Jonna


Av Grynisen - 8 februari 2009 17:47

Idag är Whille piggare, har iofs haft ont i huvud, hals och öron. Men med Ipren så har smärtan försvunnit. Jag tror att Whille dragit på sig en förkylning oxå, därav att han är mer hängig. Han har sovit hela natten, ända till klockan 9. Så det blev ca 13 timmars sömn, det behövdes uppenbarligen!!!


Men som sagt, med Ipren i kroppen så har han varit ganska pigg. Han har spelat Wii, kollat tv, fikat lite och vi har även tagit en lite kort promenad till våra blivande grannar och deras nya fina hus :-)


Fliz har varit hos en kompis idag, skönt för henne. Hon har ju blivit ganska rastlös här hemma o samtidigt så bär hon ju antagligen på Vattkoppor-smitta och det är ju inte alla som vill ha det (konstigt nog)


Melodifestivalen, vad säger man???


Jag tyckte att Göteborgs låtar som spelades igår var sådär, absolut inga favoriter. Jag tyckte dock att Alcazar var bland de bättre så det var ju bra att de gick vidare till Globen. Ser de inte som några vinnare... Får väl hoppas att Göteborg hade sämsta startfältet, och att vi kan se fram emot sköna och sjungvänliga låtar i övriga lördagar :-)


Nu idag händer nog inte så mycket, det blir tv och latmasken. GÖTT :-)



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards