Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Grynisen - 6 februari 2009 14:42

Som synes så är det glest med koppor på framsida kroppen. De flesta är väldigt små så de syns inte på fotot.


På ryggen finns lite mer men de syns inte så starkt på fotot!!!

Att ha ca 65 koppor på kroppen är verkligen jättelite, vilket känns så skönt. Whille är sig själv idag, ingen feber som stör och humöret är på topp :-) En del koppor kliar lite, men han har inte rivit en enda gång.

 MIN DUKTIGA WHILLE!!!

Av Grynisen - 6 februari 2009 09:58

En pigg feberfri Whille vaknade runt klockan 8 idag.... Under natten har han begåvats med drygt 50 stycken nya koppor, så idag ligger antalet på 65 stycken synliga. Det är lite skillnad från igår med 14 stycken :-)


Just nu sitter Whille och spelar Mario Galaxy på Wii. Skönt att vi har lite tidsfördriv här hemma när läget är som det är.


Fliz pysslar i vanlig ordning, just nu målar hon stjärnor med hjälp av sin linjal. Hon mäter och drar streck, så blir det stjärnor.


Själv ska jag väl ta och ge katter och marsvin lite mat, sen köra igång en tvätt. I övrigt händer nog inte så mycket förän Micke kommer hem, då sticker jag och Fliz och handlar lite fredagsmys + kompletterar med mjölk, yogurt, juice och lite annat gott!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards