Alla inlägg den 9 september 2009

Av Grynisen - 9 september 2009 20:45

Dagens OTROLIGT häftiga datum är 090909

 

Dessutom firar jag och Micke 9-årig bröllopsdag idag

och

♥10 år som par♥

 

Vi träffades ju sommaren 1999, men då uppstod ingen kärlek. Jag hade sällskap på mitt håll, men jag tyckte redan då att Micke var jäkligt snygg ;-)

På Göteborgskalaset 1999 bytte vi telefonnummer, varför vet jag egentligen inte :-) Vi hördes inte av därefter heller, inte föräns jag skickade ett sms till honom en lördag och önskade Micke en trevlig helg :-)

DÄR VAR STARTSKOTTET!!!! :-D


Vi sms:ade massor, ringde varandra, pratade sent in på nätterna till tidig morgon.

 

Vi träffades i stan, fikade, gick inne i Trädgårdsföreningen, följde varandra till bussen

 

Micke bjöd på middag, Källarkrogen, tre-rätters och ett gott vin till

Behöver jag säga mera.... :-) Kärlek uppstod, förälskelsen slog till

 

Ja mer än så behöver jag ju inte skriva, ni fattar resten va!?! *ler* Vi blev ett par den 9 september 1999 (990909), även det ett magiskt datum ;-)


♥ På vår ettårsdag gifte vi oss ♥


Idag, 10 år senare, två hus, fem bilar, två barn och ett till på väg, två katter och tre marsvin...


Vi har genomlidit glädje, sorg, ilska, tårar, lycka, förväntan, besvikelse och mycket mera...


Men vi ser framtiden och blickar framåt...


Detta är bara de 10 första åren, nu fortsätter livet :-)


  

De här fina blommorna lämnade ett blomsterbud till mig på jobbet idag *ler*

 

Eftersom Micke inte är hemma, vi har inte ens träffats idag trots denna speciella dag... men en liten överraskning blir det ändå när han kommer hem


  

 Choklad med röda chokladhjärtan


Tror ni han gillar det ;-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards