Alla inlägg den 26 september 2009

Av Grynisen - 26 september 2009 19:15

Nu sitter vi och myser i soffan, jag, Micke, Fliz och Whille. Just nu är det finalprogrammet av Kändisdjungeln, barnens val.


Sen hoppas jag på en bra film på tv, annars blir det Män som hatar kvinnor!!!


Nu ska jag fortsätta och njuta av det goda som är framdukat :-D

Av Grynisen - 26 september 2009 08:30

Det är så härligt att vakna upp till en morgon utan någon stress omkring.

Whille vaknade tidigt för att vara lördag, redan klockan 7.30, men han la sig och mellan mig och Micke och spelade sitt Game Boy. Jag låg och halvsov dryga timmen innan Whille sa att han ville gå upp. Han satte sig vid tv:n och jag själv grejade lite innan jag hamnade här vid datorn. Fliz kom oxå upp några minuter senare så nu sitter vi här alla tre, mysigt!!!


Förra fredagen köpte jag en bakmaskin och just nu håller den på att baka lantbröd som vi ska ha till frukost idag. Det luktar jättegott här inne så jag hoppas att det smakar lika gott :-)


Min syrra kom hit igår kväll, vi hade en myskväll (dock väldigt gäspig) med tjejsnack om tankar, funderingar och åsikter. Skönt att ha sis här, vi träffas ju inte så ofta även om vi bara bor ca 2 mil ifrån varandra. Men telefonen finns ju *ler* Vi båda jobbar och har inte alltid orken på en vardag att ta tiden att träffas, det finns ju så mycket annat som prioriteras. Jag och syrran ska iaf umgås idag, hitta på nått kul bara vi två :-) Mysigt!!!!


Micke var ute på After Work med bl a Syrrans sambo, de kom hem hit runt klockan 2 inatt. Som två fnissiga tonårsflickor hörde jag de i köket, tappade pengar på golvet, viskade och försökte vara tysta. Mmmm det gick ju sådär... Men men, de hade förhoppningsvis en kul kväll iaf!


Fliz ska på kalas idag, en klasskamrat som fyller 7 år. Hon ska få bokmärkesalbum och bokmärken med Hello Kitty och Pet Shops. Fliz valde detta när vi var och handlade häromdagen, tror faktiskt att hon ville ha det själv *ler*


Nu ska jag strax börja göra frukost, koka ägg, duka fram allt som passar in för en helgfrukost :-D

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards