Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Grynisen - 5 oktober 2010 18:45

4 TV program - Idol, Halv 8 hos mig, Greys Anatomy, Desperate Housewives.

4 saker jag gjort idag - Tvättat, lagat mat, promenerat, bloggat.

4 saker som jag längtar efter - Utlandssemester, bättre ekonomi, sova en hel natt, julen.

4 saker på önskelistan - Ny bra kamera, kläder, rosa Converse, utlandssemester.

4 saker som jag avskyr - Bråk, trista grannar, spindlar, lögner.

4 saker jag tycker om att göra - Vara med min familj, träffa kompisar, surfa, shoppa.

4 saker jag ätit idag - Smörgås, kyckling, ris, morötter.

Av Grynisen - 5 oktober 2010 15:56

Jag och Edwin var ute på en skön promenad förut. Måste säga att hösten är helt fantastisk vacker sådana här dagar. Blå himmel, strålande sol och ca +13 grader...

 

Jättehärligt!!!

 

Jag tog lite bilder längs min promenad!

 

  

Kolla in vilka röda äpplen...

 

  

Lite närmare... Trädet är verkligen fullt av röda äpplen, vackert!

 

  

Vist är det fint...

 

 

Ljuvliga färger...

 

Hela kroppen blir glad när det är en så fin dag!!! Snacka om att tanka energi :-) 

Av Grynisen - 5 oktober 2010 11:59

Vi har en stor filt i vardagsrummet där Edwin numera sitter och leker. Men nu börjar det hända saker... Han ålar sig iväg från filten *ler*

 

För en stund sen var Edwin i hallen istället, vid trappen!!! Han har inte kommit på hur man kryper eller tar sig upp med sådan kraft att han skulle kunna komma upp ett steg i trappan. Men risken är ju att det kommer snart...

 

Dax att köpa grind tror jag ;-)


En busig glad skit som jag hittade i hallen :-D  

Av Grynisen - 5 oktober 2010 11:45

Nu är det dax att prova lite välling via Buzzador. Det är Nestlés "God Natt Mild Havrevälling".

 

Detta ska vara en välling som ska göra att barnet håller sig mättare längre. En välling som barnet gärna får äta på kvällen innan nattning.

 

Edwin har provat vällingen en gång, men jag har inte märkt någon större skillnad med att han sover bättre. Men vi ska prova några kvällar till så får vi se :-)

 

  

Alla dessa påsar låg i lådan :-D

 

 Vill du oxå bli en buzzador?

 

Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.


Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.


När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Du går in via denna länken och följer instruktionerna, samtidigt får jag lite poäng eftersom jag då bjudit in dig :-) (Mitt buzz-namn är Grynisen)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards