Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Grynisen - 27 oktober 2010 21:32


De senasre dagarna har funkat utan några direkta tårar

bara lite protester och gnäll!

 

Kanske det kan bli lugnare i bilen fram över *hoppas*

 

  

Inte kan man tro att denna goding kan få sin mamma att slita sitt hår i bilen ;-)

Av Grynisen - 27 oktober 2010 12:33

Idag kom det ett paket

 

  

 

Det är alltid roligt med paket. Jag anade vad det var och mycket riktigt...

 

 

... ett paket från Buzzador :-D   

 

Denna gången ska jag buzza om Zetas Parmesan!!! Jag har fått flera recept som jag ska testa, dessutom får jag gärna komma med egna kombinationer där Parmesanosten skulle passa, spännande!!!

 

  

Så nu är det dax att bjuda några trevliga själar på middag för att smaka av och betygsätta Zetas Parmesan.

 

 

Vill du oxå bli en buzzador?

 

Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Du går in via denna länken och följer instruktionerna, samtidigt får jag lite poäng eftersom jag då bjudit in dig :-) (Mitt buzz-namn är Grynisen)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards